Dacă eşti în căutarea unui loc de muncă care să te dezvolte profesional în domeniul tehnic, te aşteptăm în echipa noastră KREATIV-ă!
Reprezentăm în România mai multe firme renumite, producătoare de materiale de instalaţii din Germania, Cehia, Italia, Spania. De la înființare ne ocupăm de distribuţia materialelor de instalaţii şi a uneltelor profesionale de cea mai înaltă calitate.
Angajăm pentru postul de MANAGER PRODUS, un absolvent cu studii superioare tehnice, care are bune abilităţi de organizare, negociere, prezentare, dornic de a învăţa şi de a se focusa pe atingerea obiectivelor.
Cerinţe:
- Experienţă minim 3 ani pe o poziţie similară
- Absolvent studii superioare în domeniul tehnic
- Cunoştinţe bune de limbă engleză – scris / vorbit.
Abilităţi:
- Capacitate de organizare, estimare şi planificare
- Capacitate de analiză foarte bună; utilizare eficientă a resurselor
- Foarte bune abilităţi de prezentare şi negociere
- Persoană dinamică, cu bune abilităţi de comunicare asertivă de lucru atât individual cât şi în echipă
- Aptitudini didactice
- Atitudine pozitivă, orientare către client
- Cunoştinţe bazale de marketing
- Iniţiativă/proactivitate.
Principalele responsabilități:
- Dezvoltă, organizează, planifică, coordonează şi controlează strategiile şi tacticile de promovare ale produselor alocate
- Analiza pieţei produselor din domeniul instalaţiilor, respectiv: produse, preţuri, moduri de promovare, firme concurente, obiceiuri de achiziţii şi consum, etc.
- Stabilirea obiectivelor de marketing, comunicare pentru produse noi, în conformitate cu tendinţele pieţei şi necesităţile consumatorilor
- Elaborarea, implementarea şi monitorizarea programelor de testare a produselor noi
- Întocmirea brief-ul de marketing pentru produsele noi şi transmiterea acestuia tuturor departamentelor implicate în procesul de cercetare-dezvoltare de produs
- Participarea la realizarea materialelor de comunicare (cataloage, oferte speciale, broşuri)
- Propunerea şi implementarea politicii de preţuri pe fiecare grupă de produse şi a măsurilor de reducerea costurilor
- Menţinerea şi dezvoltarea relaţiilor comerciale cu clienţii şi partenerii existenţi sau potenţiali
- Elaborarea, implementarea şi monitorizarea strategiilor de lansare a produselor
- Asigurarea calităţii serviciilor pre-vânzare, în colaborare cu echipa de vânzări
- Colaborează şi oferă suport echipei de vânzări – training intern, prezentări la clienţi
- Întocmirea unor rapoarte privind situaţiile existente din teritoriu (oportunităţi şi ameninţări) şi face propuneri pentru rezolvarea eventualelor probleme aparute.
Ce îți oferim:
- Produse renumite de calitate înaltă
- Posibilitate de dezvoltare profesională
- Echipă tânără şi profesionistă
- Pachet salarial competitiv
- Mașină de serviciu, laptop, telefon
- Loc de muncă stabil.
Alătură-te nouă pentru a face parte dintr-o companie dinamică, ce oferă multe oportunităţi. Trimite CV-ul tău la adresa recrutare@kreativ.com.ro.